תריס סורג לעסק – למה הוא עדיף?

בעלי עסקים זקוקים למעטפת ההגנה הטובה ביותר על מנת להגן על עצמם מפני פריצות אך יחד עם זאת לשמור על חזית אסתטית, ולעיתים אף כזו שמאפשרת תצוגה של מוצרים ואלמנטים פרסומיים כאלה ואחרים. תריס סורג לעסק עונה על הצרכים הללו באופן מדוייק, וכאן נלמד על מאפייניו ונסקור את יתרונותיו המרובים.

 

תריס סורג לחנות

 

מהו תריס סורג ואילו סוגים קיימים?

הכלאה של תריס יחד עם סורגים – זוהי ההגדרה של כל תריס סורג שתבחרו בו. ואם נפרט מעט יותר, הרי שלמעשה מדובר במוצר חדשני שמשלב בו זמנית את האלמנט הבטיחותי יחד עם זה העיצובי והפרקטי, זאת ע"י שלבי תריסים שעשויים מחומרים שונים ומגוונים יחד עם סורגים מפרופילים חזקים במיוחד. שילוב מהפכני זה גורם ליותר ויותר אנשים לבחור תריס סורג לעסק הפרטי שלהם. ישנם מספר סוגי תריסי סורג שניתן לבחור מהם בהתאם לחלוקה הבאה:

  • אוריינטציית הפתיחה והסגירה – תריסי הסורג יכולים להיפתח ולהיסגר באמצעות מנגנוני הזזה אופקיים (תריסי הזזה), ציריים (מעין דלתות), מקובעים למקומם או בצורה של גלילה אנכית. באופן זה ניתן להתאים לכל פתח את תריס הסורג שמתאים לו.
  • אמצעי הכוח – ידני או חשמלי.
  • חומרים – מגוון רחב של חומרים משמשים ליצירת שלבי התריסים כגון אלומיניום, פלדה, נירוסטה ואפילו פוליקרבונאט שקוף. עבור הסורגים משתמשים בעיקר בפרופילים של פלדה או אלומיניום.

 

 

דלת סורג לחנות

 

 

מהם היתרונות של תריסי הסורג לעומת סוגים אחרים?

תריס סורג לעסק מציע שפע של יתרונות בהשוואה לאלטרנטיבה, שהיא התקנת תריס וסורגים בצורה נפרדת. היתרון הראשון הוא שאין שום צורך בהתקנת סורגים, ולכן גם לא צריך לקדוח בקירות או לחצוב גומחות לקיבוע הפלדה. מעבר ליתרון זה ניתן למנות יתרונות נוספים משמעותיים וביניהם :

  • אבטחה – תריסי הסורג קשים מאוד לפריצה מפאת חוזקם המבני והן משום שהם מציעים אמצעי נעילה בחלקם התחתון להגנה מושלמת
  • עיצוב – המראה של סורגים בחזית עסק כמו חנות או קליניקה אינו מלבב מבחוץ, ובנוסף אין שום יכולת לבעלי העסק להציג פריטים או מידע נדרש. גם מבפנים ההרגשה היא של סגירות ומחנק. תריס סורג לעסק יכול לספק את ההגנה המירבית מבלי לגרום לשום הפרעה בעיצוב.
  • ביטוח – תריסי סורג שעומדים בתקן מוכרים ע"י חברות הביטוח כמיגון לעסק.

תוסיפו לכך את העובדה כי תריסי הסורג משמשים גם כפתרון הצללה דקורטיבי במקומות הזוכים לפגיעת קרני שמש ישירה, והרי לכם שילוב מנצח של מגוון תכונות נדרשות לצד יכולות אבטחה ומיגון מרשימות.

 

 

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים תריס סורג לעסק?

בבחירת תריס סורג לעסק חשוב מאוד להתקשר עם ספק בעל מוניטין וניסיון על מנת לבצע התאמה מלאה בין הצרכים והציפיות לבין המצב בשטח. מעבר לכך, ספקים מקצועיים יעבדו אך ורק בהתאם למצוין בתו התקן הישראלי וישתמשו בחומרים המאושרים לכך. גם ההתקנה תתבצע ברמת גימור נדרשת, הן מבחינה עיצובית והן מבחינת צרכי האבטחה של התריסים.